Oczekiwania

Nic mnie tak nie wkurwia jak oczekiwania. Nie innych względem mojej osoby – te skutecznie lekceważę. Myślę o własnych. Te jednak olać nie potrafię. Jakoże, mam poważny problem z postawieniem się w sytuacji drugiej osoby i nijak nie rozumiem, że może być inaczej, niż ja to sobie wymyśliłam.

Weźmy na przykład taką sytuację. Czekam na kogoś. Czekam niecierpliwie jak zawsze. I w końcu dostaję wiadomość : Jestem! W sekundę widzę przed oczami przebieg następnego dnia. Widzę siebie w pracy. Niecierpliwą. Z pracy do pracy, ale to nic – w ruchu nie będę tyle myśleć. Mój umysł pracuje na najwyższych obrotach. Zdążę na wszystko. Nie będę zmęczona. Będzie ciemno. Jest gorąco. Mam śliczną sukienkę… sekunda.

I wiadomość:  Nie dam rady jutro.

I  chuj. Nie obchodzi mnie już nic. Ani dlaczego? albo chociażby -Czy kolejne dni wchodzą w grę? Jestem zła i zawiedziona. Wkurwiona i rozżalona. Wiem. Wiem, że to tylko moje oczekiwania, ale to nie zmienia faktu, że droga do domu już mnie nie cieszy, że nie jestem wcale głodna, ej Ty zawsze jesteś głodna.  Nic nie wiem. Nic już nie chcę wiedzieć.

Plan w głowie układa się sam. Nigdy więcej żadnych oczekiwań. Nie zakładaj nic. Nie analizuj tyle. Tylu ludzi nie myśli wcale i żyje.

W efekcie – zakładam, że nie będę zakładać.

Nigdy więcej na nic nie czekaj maleńka Ty…

Pamiętaj! Jesteś taka zajebista – to sprawa oczywista… !

6 thoughts on “Oczekiwania

  1. Masz rację – tylu ludzi nie myśli wcale i żyje. Ale co to za życie? No i chyba, nie chcesz być jak oni, prawda? Ja rozumiem, że czasem trzeba sobie powiedzieć „dość” ale… bezmózgie zombie człapią i łypią, żeby tylko nas dopaść 😉
    Bądź czujna 😀

    Polubione przez 1 osoba

  2. Jeżu malusieńki, jedno „nie mogę dzisiaj” to nie koniec promocji na czipsy w Biedrze, nie koniec świata. Przecież każdemu może się okocić świnka morska, i wtedy trzeba zostać w domu… 😉 Zawsze miej milion fajnych rzcezy do roboty, wtedy jedno niespełnione oczekiwanie, to okazja na zrobienie innej interesującej rzeczy!

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

