Wszyscy faceci

To świnie. Banał, ale zaczynam podejrzewać, że to prawda. Ostatnio, na klatce schodowej usłyszałam, że kobiety są pojebane i to też prawda. Nie wnikając w relacje damsko  – męskie, jedno jest pewne – my kobiety, nie jesteśmy wcale głupie – czasem, chcemy takie być. By przeżyć coś wyjątkowego. Chcemy fruwać nie skakać. Chcemy iluzji.

I sprytni faceci karmią nas wyjątkowością i złudzeniami. Taki cichy układ. Oni nas oszukują a my udajemy, że wierzymy.

Koleżanka chciała sprawdzić faceta. Zgodziłam się, no raczej, podejmuję wyzwanie. Trochę się bałam, że mnie spławi… łączy ich przecież taka magiczna więź .

Po trzech zdaniach facet zadzwonił do mnie. Zaprosił mnie na obiad. Rozmowa wręcz na skraju cudu, żeśmy się spotkali (a wyszukanie jego profilu trochę mi zajęło, by ten cud miał miejsce). Idź pan w chuj. Jak zaufać?!! Jak wierzyć?! Musiałam mu wysłać masę swoich zdjęć i dowód osobisty, by zechciał ze mną rozmawiać. Podejrzliwe to to, nieufne.  Widać miał powody, a moje zaufanie?!

No nic. Pociągnę temat. Spotkamy się. Zrobimy mu konfrontację we dwie. Mam już w tym doświadczenie. Niech dostanie typ po nosie.

Nie rozumiem. Chyba jestem zbyt ograniczona. Czemu Ci faceci nie szukają podobnych sobie. Na pewno znajdzie się panna na układ – jestem żonaty chcę się bawić. Po co ta wyjątkowość? Te kłamstwa?! Ta magia?!!

Zostanę chyba less. Taki żart. Za leniwa jestem na kobiety.To się trzeba przy nas namęczyć – fizycznie. Wolę myć okna.

Dobranoc

Reklamy

7 thoughts on “Wszyscy faceci

  1. Jeżeli mu nie ufa, dlaczego chce z nim być? Nie potrafiłbym być z kimś do kogo nie mam zaufania. Jestem zazdrosny. Myślałem, że nie, ale jestem tylko, że… Ona musi błyszczeć, jest to jej potrzebne do życia i oddychania, więc ufam ponad zazdrość, bo kocham. No tak, czy nie?

    Polubione przez 1 osoba

  2. Jak dla mnie zaufanie to jedno, a bycie pewnym to drugie, zupełnie inne kwestie. Oczywiście żeby być pewnym na 100% trzeba sprawdzać i ja nie mówię o nieuczciwym szpiegowaniu czy akcjach dywersyjnych. Mam na myśli zaangażowanie się, poznanie środowiska tej drugiej osoby i poznanie jej natury. Jeśli zrobi coś, co wywołuje nasze wątpliwości trzeba otwarcie o tym powiedzieć i skonfrontować uczucia. Ja też jestem zazdrośnicą ale staram się ufać. Moja druga połowa wie, że mam problem z zaufaniem i zazdrością bo otwarcie o tym powiedziałam i dzięki temu mamy jasność sytuacji. Ale taki układ jest do osiągnięcia tylko jeśli partner jest uczciwy. A niestety takich jest mało. A dlaczego? Bo ludzie na to pozwalają. Istnieje za dużo ludzi godzących się na zdrady i kłamstwa. Takie społeczne przyzwolenie: „on jest jeszcze niedojrzały”, „ona chce się wyszaleć”, kur*** jakby związanie się z kimś to był jakiś kompromis, wyczyn, koniec życia… Oj bo się nakręciłam…

    Polubione przez 3 ludzi

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s