Uwielbiam moja pracę

i ludzi, którzy tutaj przychodzą. Podobno jestem urocza…. – no raczej, nie mam zastrzeżeń. Nie polemizuję w tym względzie, nigdy.  Codziennie się coś dzieje. Niekoniecznie na temat, niekoniecznie ma to też wpływ na moje wyniki, ale ubaw mam niezły. No i klienci! Dbają o to, żebym nie chodziła głodna. Oprócz standardów typu kawa i słodycze, dostałam w tym tygodniu też jajka, w tym przepiórcze… i w końcu – Sznapsy!

„Chce Pani te Sznapsy, czy woli Pani kolację ze mną dziś wieczorem?” – jednak wybieram sznapsy, proszę wybaczyć.

No tyle czekałam na jakieś procenty i w końcu! Idę we właściwym kierunku!

Prowadzę usługi finansowe. Mam duży szyld nad głową informujący czym się zajmuję i jedną mniejszą broszurę o zakresie moich kompetencji. Wcale to nie odstrasza klientów. Wpada dziś facet i zaczyna dobrze, genialnie wręcz – Słyszałem, że można u Pani załatwić wszystko! Noooo raczej. Podejmuję wyzwanie, ale o co kaman. Ten przedstawia krótką, aczkolwiek urzekająca historię o tym jak nie może dzwonić, bo ma zablokowany telefon w Tmobile. Krótko mówiąc mam sprawdzić czym spowodowana jest blokada, odblokować i uwolnić jego skołatane serce od stresu. Więc zaczynam od śmiechu…. – nie rusza go to. Potem delikatnie sugeruję, że to nie ta branża. Na koniec biorę telefon. Włączam sieć, restart i gra. Odesłałam go z przesłaniem, żeby rozniósł na mieście, że to prawda – mogę wszystko! Jak nie ja to kto?!

Ostatnio też przychodzi facet i opowiada. Moja córka – lat 17, jeździ do szkoły na rowerze. Wyjeżdża przed 9,00 rano i wraca o 21,00. I ten ostro wkurwiony stwierdza. Ona k! do wieczorówki jeździ czy jaki chuj, bo nie rozumiem 🙂

 

 

 

 

3 thoughts on “Uwielbiam moja pracę

  1. Ja pracuję w placówce bankowej, ale na zadupiu, zanudzić się można – może dlatego średnio przepadam za swoją pracą. Ale czekoladki przynoszą, i śliwki, i truskawki z ogródka, a w zeszłe święta nawet dwa swojskie wina się trafiły więc nie ma co narzekać;)

    Lubię to

Skomentuj

