Zostałam kuguarem

w czapce z misiem i uszami i adidasach z różowymi sznurówkami – ponoć nie powinnam tego nosić, bo jestem już na to, „za duża, za stara”…???!

Mam młodszego faceta, ale mentalnie – jestem gówniarą w tym związku – JA.

Powiedział mi, że będzie się o mnie starał… – w pierwszym momencie pomyślałam, po co? Skoro również chcę.  W żaden sposób nie potrafiłam tego ogarnąć. Jak?!!! Teraz powoli zaczynam rozumieć, na czym polega owe staranie… Jestem do tego zupełnie nieprzyzwyczajona! Jednak, to miła odmiana, po moich ostatnich doświadczeniach. Chodzę na prawdziwe randki – nie kółka po parku ani wino w weekendy. Ubieram galową sukienkę a on nakłada koszulę i marynarkę. I… nie pyta, czy umyłam rączki, gdy siadam do stołu… Przy nim jestem kimś, kogo zupełnie nie znam. Nawet nie wiem czy to ja. Mówi, że śmieją mi się oczy – to prawda. Jestem przy nim naprawdę szczęśliwa.

Czuję się jak dziewczynka – jestem traktowana jak kobieta. Jedno drugiego nie wyklucza.

Nigdy nie spotykałam się z młodszym facetem. Nigdy nie spotkałam się z tak wysoką kulturą i tak dobrym wychowaniem (muszę powiedzieć to jego mamie…). Nie zauważam tak naprawdę, żadnej różnicy między nami. Jednak różnica wiekowa jest i w końcu zacznie to nam przeszkadzać. Mnie na pewno. Ciągle o tym myślę. Nie daje mi to spokoju. Nie wyobrażam sobie przebywania w jego towarzystwie (chociaż komuna, w której żyję, to ta sama strefa wiekowa i czuję się rewelacyjnie).

Sama jestem ciekawa jak to się rozwinie.

Zauważam, że jak jest dobrze – to zaczynam się nudzić… Toteż pracuję nad sobą i wypełniam swój dzień coraz to nowymi zajęciami. Nie chodzę już do babci- klientki. Ta – postanowiła umierać. Leży w łóżku. Ubezwłasnowolniona. Nie ma siły robić zwyczajnych rzeczy. Nawet bałaganić. Nie słucham już zatem audycji z Radia Maryja 🙂 Jedna praca musi mi wystarczyć, bo chciałabym się skupić na nim… jest tego wart!

 

 

 

Reklamy

7 thoughts on “Zostałam kuguarem

  1. Może się czepiam, ale właściwie co za różnica czy facet jest starszy czy młodszy? Rozumiem, że w dobie wszechobecnego kultu młodości (ile Ty masz lat? 30?? Ludzie tyle nie żyją), zwraca się uwagę na wiek, ale tak naprawdę to tylko cyferki. Choćby i w gimnazjalnej klasie którą uczyłem, wśród rówieśników były zarówno dzieciaki, jak i młodzi dorośli.

    Polubione przez 2 ludzi

  2. hmm teraz dużo jest takich par, gdzie facet jest młodszy a ona starsza – Demi Moore, Shakira, Gierszał, Szumowska…ale czy to naprawdę taka sensacja?
    ja sobie myślę że to wiele hałasu o nic. Przecież zawsze takie pary były. Moja ciotka była starsza od wuja o 8 lat i naprawdę nikt się nie dziwił. Jakoś się wpasowali wzajemnie w kręgi towarzyskie.
    Moja koleżanka z liceum też ma taką różnicę wieku, są szczęśliwi i już mają czwórkę dzieci 🙂

    Kiedyś czytałam o dziewczynie która przez rok się wahała, czy zdecydować się na taki związek, czy to ma sens itp. Ej jeśli coś jest miedzy wami to zawsze jest sens.
    Ktoś jej fajnie odpisał, dziewczyno miłość nie leży na ulicy.

    Powiem szczerze, nie rozumiem za bardzo tego martwienia się, gdybania, co będzie za 10, 20 lat? Jak się układa to po co szukać dziury w całym? Przecież to bez sensu, równolatkowie równie często się rozstają, ale nikt nie duma – oj, to niedobrze, że taka sama różnica wieku, a co jak się nie uda, a co jak drugiej osobie spodoba się ktoś starszy albo młodszy…Po prostu się żyje i już.

    No tak ale jak ktoś nie jest pewny, to radzi się innych. Inni odradzają, bo może by tak nie zrobili, albo zrobiliby, ale jeszcze o tym nie wiedzą. A kto pyta ten dostaje dużo odpowiedzi. Tzn pytać można, ale zdecydować trzeba samemu.

    Zakończę jednym cytatem: „Ani różnica poglądów, ani różnica wieku, nic w ogóle nie może być powodem zerwania wielkiej miłości. Nic, prócz jej braku”. I tyle 🙂

    Polubione przez 3 ludzi

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s