Zdjęcie kotleta z pięknym opisem. Czyli z hobby pod rękę.

„Jestem tak dumna, jakbym odbierała Oskara sprzedaży w moim banku, albo przynajmniej dotrwała do 10- tego bez minusa na koncie! To dużo dla mnie znaczy! Tekst sentymentalny i urzekający. Postać ojca genialna! To co lubię w Tobie najbardziej to fakt, że potrafisz napisać post pozornie o niczym i ubrać te literki w tak spektakularne opowieści, że mogę Ci tego daru tylko zazdrościć. Czytałam ostatnio książkę (kłamię, próbowałam czytać, poległam) teksty Piotra C Pokolenie Ikea. Żenujące to było. Czasem błyskotliwe, całokształt smutny, bo płytki. Pasja, żeby mogła być seksowna, powinna być emocjonalnie i inteligentnie opowiedziana. Ty masz ten dar!”
Ja!

„Ojciec zawsze mi powtarzał, jeśli facet potrafi zrobić jajecznicę i otworzyć piwo, z głodu nie zginie. – MÓJ MISTRZ! – Łukasz S.

kudłaty z brodą

20160805_115615_hdr

„Uwielbiam ludzi z pasją, nawet jeśli ktoś jara się zbieraniem znaczków. Chodzi w tym wszystkim o to, żeby robić coś dla siebie i być z tego dumnym.” Tak napisała jedna z moich ulubionych twórczyń ludowych, czyli 34 minuty. Cały tekst możecie przeczytać TU. Pomimo, że nie zwracałaś się imiennie do mnie, jednak  poczułem się i temat przetrawiłem. Czego efektem są niniejsze wypociny.

Rzeczywiście pasje dopełniają życie, czynią je innym, ciekawszym. Pozwalają na wyskoczenie z trójkąta dom-praca-sklep. Dają szansę ucieczki gdzieś gdzie nie sięga codzienność.

Zacznę od źródła, czyli od mojego ojca. Ten nigdy nie idzie na kompromis. Jego pasje to były mega zainteresowania. Jak się czymś ekscytował to na maksa. Budował ktoś z was jacht w bloku? A mój rodziciel tak. Całe mieszkanie zastawione było najpierw deskami długimi na sześć metrów. Ciągnęły się z jednego pokoju poprzez przedpokój, aż do drugiego pokoju. Po obu stronach hałdy stały stołki, aby się jakoś…

View original post 547 słów więcej

One thought on “Zdjęcie kotleta z pięknym opisem. Czyli z hobby pod rękę.

Skomentuj

