Robią z nas idiotki

że nie oglądamy meczy, nie interesujemy się piłką i, że nie znamy zasad gry! Sranie w banie! Nie jesteśmy ignorantkami w tej kwestii i nie mamy sobie nic do zarzucenia!

Jakiś czas temu przysposobiono mi sympatię do Legii. Trochę dla jaj, trochę z wątpliwego sentymentu, a przede wszystkim z przekory – kibicuję Legionistom najmocniej jak tylko potrafię. Do tego stopnia, że mogłabym kupić sobie bluzę z logo i nosić ją z dumą i lekkim strachem przed lokalnym patriotyzmem. Dlaczego z przekory? Bo dookoła mnie wszyscy mówią, że nie wolno mi! Krzyczą, że to niedobrze, niepoprawne, że nikt stamtąd nie lubi naszych… w co powątpiewam najbardziej.

Nie pozwolę by ktokolwiek mówił mi, kogo mam lubić, opcji brak.

Wczoraj Legia grała pięknie i przyczyniła się do wygranej przeze mnie kolacji. Kolacji zrobionej własnymi rączkami i z mięsem w roli głównej!

Znam wiele kobiet, które oglądają mecze z pełnym zaangażowaniem. Nie robimy tego dla naszych facetów. Może niekoniecznie wpadamy w zachwyt podczas każdego meczu Ligi Mistrzów, ale mecze reprezentacji są dla nas priorytetowe a nawet obowiązkowe. Nic mnie tak nie rozczula jak dziewczynki kibicujące razem z ojcami, z szalikami na szyi i śpiewem na ustach:

Dziś zgodnym rytmem biją nam

Nasze serca, który my, które my

Za Legię damy w każdy czas

Czy czas dobry, czy czas zły

Nie dla nas jest porażki smak

Nie dla nas forma zła, forma zła

Na całe gardło krzyczmy wraz

Legia mistrza Polski ma

Gdziekolwiek Legia będzie grać

Blisko czy daleko stąd, daleko stąd

Tam będzie z nią warszawska brać

Aby dopingować ją

Też chce szalik! Chociaż w zielnym niekoniecznie mi do twarzy 🙂

5 thoughts on “Robią z nas idiotki

  1. Niektóre panie chcą, niektóre są kompletnie niezainteresowane. U nas jest nieco inaczej. Zauważyłem, że jeśli moja kochana żona ogląda mecz naszym nie idzie. Mają pod górkę, szybko się męczą, podania mają niecelne. Prawidłowość dotyczy dowolnej gry zespołowej. Niestety musiałem dożywotnio zdyskfalifikować mą połowicę. Otrzymała wieczysty zakaz kibicowania.

    Polubione przez 1 osoba

  2. Dokładnie, mężczyźni wspominając przy kobietach o piłce nożnej patrzą na nas z pobłażaniem jakby właśnie kazano im wytłumaczyć zawiłe zagadnienia fizyki kwantowej mało bystremu dziecku. A ja tam lubię pooglądać mecz i wiem co to spalony i nie widzę w tym nic dziwnego;)

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

