Dostałam bana (na)

Postawiłam się szefowej. Jako, że nie może zemścić się na mnie legalnie – robi to w swoim stylu – olewa mnie i deprecjonuje moje potrzeby. Dziś zapomniałam klucza do biurka. Czekam więc, aż szefowa przyniesie mi klucze zapasowe. Czekam od dwóch godzin. Zaczynam podejrzewać, że nie dostanę ich dziś wcale. Mściwa bestyja. Taktycznie genialna! Jednak to nic. Nowy rok. Nowa ja. Nie pozwolę więcej robić się w wuja.

Postanowienia noworoczne… nigdy się w to nie bawiłam. Wiem z czym przeginam – to przede wszystkim nałogi. Lubię myśleć, że palę, bo lubię. Dziś wiem, że to niekoniecznie prawda. Jeśli ktoś lubi czekoladę, a jest godzina 22.55 i pozostała mu ostania kostka – nie będzie zasuwał do sklepu na złamanie karku, by mieć kosteczkę na rano. A palacz tak. Dlatego palę, bo jestem uzależniona. Allen Carr napisał niesamowitą, książkę o kiepskim tytule – Łatwy sposób na rzucenie palenia. Przeczytałam, by udowodnić wszystkim, że to nie działa. Założenia są takie, że można palić czytając tę książkę, więc spróbowałam. Już w połowie tej broszurki, sama rzuciłam palenie i to z uśmiechem na ustach. Ta euforia trwała miesiąc. Książka działa na zasadzie wpływu logicznych argumentów. Jestem mega podatna na wpływy… niestety krótkotrwale. Książkę jednak polecam. allencarr

W Parku Centralnym na terenie mojego miasta – wprowadzono bezwzględny zakaz palenia. O żesz kurcze. Na 13 hektarach świeżego powietrza. Dla mnie to absurd. Nie obnoszę się ze swoim nałogiem, ale mam poczucie pewnego ostracyzmu społecznego, jaki mnie dotyka. Mało tego! To gnębienie mniejszości!

Dobrze, że alkoholizować się w tym kraju można bardziej legalnie.

A więc plan jest taki. W pracy – pracować. Palić po kryjomu. Pić formalnie. I kochać. Kochać go. Skończyłam ten rok w jego objęciach i zaczynamy razem nowy etap. To będzie nasz rok…!

 

9 thoughts on “Dostałam bana (na)

      1. Mi chyba nie pozostaje nic innego jak się poddać 😉 Nie widzę żadnego rozwiązania dla mojego ‚problemu’. Dziękuję za pokrzepiające słowa 😉 Pozdrawiam.

        Lubię to

Skomentuj

