Lewaki myślą, że tradycja to imię dla dziewczynki.

Jak chce mnie wkurzyć mówi na Dudę „mój prezydent” – mdli mnie wtedy, ale trzymam fason. Powtarza, że potrzebna jest nam dobra zmiana i PIS nam ją da. Najgorsze jest to , że on nie żartuje. Powtarza wyklepane hasła – Ty i te Twoje lewackie poglądy!!!

Kupiłam mu łańcuszek z krzyżykiem. Zapomniałam o tym zabobonie – dając krzyżyk – przekazujesz mu swój krzyż – no i oby/aby się ziściło, niech też mam coś z życia. Razem łatwiej dźwignąć 🙂 Jednakże on się przesądami nie przejmuje – kamień z serca – korona z zęba, zatem spokojnie, czekam na reakcję – bo ja zadowolona nie jestem – na obrazku szlachetniej wyglądał, tak zwane uroki internetu, ale przejdzie, bez kompromitacji, jakościowo jest bez zarzutu. Nie umiem dawać prezentów. Nie lubię tego stresu.

Dając facetowi biżuterię go trochę oznaczamy, zaznaczamy, naznaczamy, bo nosząc codziennie coś naszego  – od nas –  jest NASZ, taki zaobrączkowany taki. Ale on nie zakłada. Podoba mu się, ale nie zakłada. A to czemu??? Bo łańcuszek jest niepoświęcony… No tego nie przewidziałam… pewnie przez te moje lewackie poglądy.

Nie planuję swojego życia dalej niż tydzień naprzód. Nie, że nie chcę, tak dla bezpieczeństwa – by się nie zawieść. Nie zmienia to jednak faktu, że negocjację z nim zamianę dzieci na dwa psy. Tutaj akurat obydwoje wiemy, że ja nie żartuję i on też – mówiąc zdecydowanie nie. I wspiera mnie prężnie i mężnie i pociesza mnie bym się nie martwiła, bo jak coś to on będzie bił nasze dzieci – prawilnie, po wizycie w Kościele. Gupek przeuroczy. Zdarza mu się być o krok przede mną. Być sprytniejszym i sarkastycznym – doceniam to.

Regularnie próbuję go uratować poprzez przeciągnięcie go w kierunku środka chociażby. On ma obiekcje nawet przy skręcaniu w lewo na ulicy. Zawsze w prawo Madziulka, rzecze. Wysyłam mu obrazki Yaoi a ten to wrzuca do jednego worka z zoofilami… Chłopak i dziewczyna normalna rodzina…

Taaa…

Juuu….

 

2 thoughts on “Lewaki myślą, że tradycja to imię dla dziewczynki.

  1. Ja też mam za drugą połowę kogoś o, raczej konserwatywnych poglądach. Nie nazwę ich „prawicowymi” tylko ze względu na moje zdrowie psychiczne. Lubię myśleć, że z tym moim Kochaniem nie jest tak do końca źle i kiedyś mu się odwidzi 🙂 PiS’u na szczęście nie czci jakoś nadmiernie, ale obecną opozycję zakopałby na wydmach. Ciekawe są te nasze spory…

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

